Födelsedagsbaluns

Jag vet att jag är sämst på det här med uppdatering, men vad fasen skriver man när man nästan enbart rör sig i den gyllene triangeln hemma - universitetet - IKSU? Har liksom ingen lust att bli en sådan som enbart uppdaterar om vad jag har på mig och vad jag äter, det finns betydligt intressantare sidor av mig själv att visa än så. Frågan är bara hur och hur långt man vågar gå.

I lördags fyllde jag i alla fall år och i år bestämde jag mig tidigt för att ställa till med fest. Och det gjorde jag, med buller och bång. Det var helt otroligt smickrande för egot att så många ville komma för att fira MIG! Allt blev dessutom dokumenterat med den fina lilla kameran som jag fick av Viktor, världens bästa födelsedagspresent. Alla presenter var för övrigt världens bästa, de var precis vad jag önskat mig eller sånt som jag inte visste att jag önskade mig men exakt vad jag ville ha när jag väl fått det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0