Vojne vojne

Idag är en sådan där riktig skitdag. Allt går liksom bara fel från början till slut. Det bara eskalerar tills man inte vet hur det kan bli sämre.

Det började med att jag vaknade 06:45 och var så sinnessjukt irriterad. Jag blev irriterad på något i en dröm och känslan satt som kvar. Slängde mig dock upp och ut på promenad, vilket var typ dagens höjdpunkt, sedan fortsatte det med utspilld gröt, en telefon som inte laddade och stress för att komma iväg till jobbet. Väl på jobbet var det inventering som gällde. När man har räknat ca 500 kort av olika slag, som man dessutom får börja om med en gång eftersom man såklart gjort fel, är man inte riktigt riktig i huvudet. 

Allt detta hade jag liksom kunnat leva med om det inte kulminerat med att jag fumligt nog trycker på överfallsknappen när jag letar efter knappen för att höja eller sänka kassaappraten, vilket resulterar i en mindre nöjd polispatrull och väktare i butiken. Såå sjukt pinsamt! Och klantigt! Och pinsamt!

Som tur är verkar det inte finnas några hardfeelings från jobbet(Hoppas!), jag bad ju såklart om ursäkt. Men min dag hämtade mig som inte efter det. Speciellt inte när jag insåg att jag kommer missa en chans att mingla och knyta kontakter med potentiella framtida arbetsgivare på måndag eftersom jag är i Stockholm då. Ett täcke över huvudet är som det enda rätta just nu, om ett par dar kan jag säkert skratta åt eländet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0