Trippen till hufvudstaden

I helgen var jag och Viktor till Stockholm för lite mys, shopping och dejtande av vänner. Highlightesen var fredagshänget med Sebbe och Victoria, att träffa släkten och att efter fyra år träffa mitt resesällskap från Asienm Julia, igen. Fotograferandet var en aning sporadiskt men här får ni ett urval :)

Vi träffade en stel man utanför Dramaten...

Värmde oss vid en marshall på Stureplan. Och nej, vi gick inte in någonstans. Vi bara passerade.

Gick på en mysig bar...

...där det hälsade på en svart katt som bodde i hovstallarna(!).

Drack öl. Den här var tjeckisk.

Polisen har en husbil. Only in Stockholm?

Vi åt god sushi...



...gick på fotografiska...



...och hittade en blommande rosenbuske. I oktober. Vet inte om det kanske är min norrländska bakgrund men jag tyckte det var coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0