En dåligt planerad planerare

Trots alla de bästa förutsättningarna, gott om tid och en bra kalender lyckas jag alltid missa saker eller vara sen med att färdigställa saker. Förr om åren var jag banne mig den mest välstrukturerade människan jag kände men nu är jag värre än den värsta virrpanna i jämförelse. Kan sakna det där lite grann, att ha stenkoll jämt och aldrig glömma bort något, samtidigt är det skönt att inte längre vara så uppstyrd.

Men nu sitter jag här med en 2do-list (McDonaldsuttryck som hängt sig kvar. Typ som waste/wastea. Arbetsskadad? Jag?) på ett A4 och stress värdig en småbarnsmorsa med 14 ungar. Man kan ju tycka att man som framtida samhällsplanerare skulle vara en välplanerad person men icket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0