Är det detta som kallas otur?!

Nu är min telefon inlämnad till telefondoktorn. Det håller liksom inte att ha en telefon som inte går att ladda. Nu hoppas jag bara att det hela täcks av garantin och att jag slipper köpa en ny lur.

Iförrgår vred jag av nyckeln i cykellåset. Drygt. Det går så långsamt att ta sig när man måste gå.

Idag upptäckte jag att priset på mina p-piller chockhöjts med 100%. Hade jag pallrat mig till apotekaren innan 1a oktober hade jag kunnat hamstra dem till det gamla, bra priset.

Som grädde på moset håller min dator på att bryta ihop.

Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon! hoppas du får en superbra dag :)

2011-10-13 @ 09:31:26
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0