I ain't dead yet...

...det är bara mycket nu. Tiden tryter mellan källsorteringsprojekt, enkätskrivande, arbetsmiljöombudutbildningar, hemmastök, föreningstjofs, träning och nöjen. Jag hoppas ständigt att det ska lugna ner sig kommande vecka men det slår som aldrig in, nu har jag siktet inställt på söndagens adventsfika och att min ständigt växnade 2do-list ska vara avbetad och klar då.

Sen sist har jag i vart fall varit hem till kära gamla Övik igen. Familjehäng, kattgos, Kapten Röd konsert och en tur på fjällrävens outlet var ungefär vad jag hann med. Inte mycket men nog för att jag skulle känna att krafterna att bita tag och hålla i fram till jul är samlade.

Så om ni inte hör från mig på ett tag vet ni att det är stressen som har tagit mig. Repar mig snart och kommer tillbaka med nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0