Oh dear...

Jag är sämst på att uppdatera. Men tack för att ni tittar in, ni tappra.
I helgen jobbade jag, första dagen under julrushen. Sedan var det hetscykling hem till duschen och vidare till sittning. Helt fantastiskt rolig kväll! Vilket jag såklart betalade för på söndagen, men det var det värt.
Framöver ska jag hinna jobba 9dagar och lämna över vårt projekt till designstudenterna innan den 21december. Samtidigt snurrar uppsatstankar snabbare och snabbare i huvudet. Kvällstid är jag oftast så trött att jag enbart parkerar mig i soffan.
Just nu samlar jag energi för att gå och dra åt den droppande kranen i köket. Den är inte ens fem meter bort. Lite den nivån är det på det mesta...
(Och nej, det är inte synd om mig. Jag har jobb, utbildar mig till något jag faktiskt brinner för, har tak över huvudet, mat i magen och idag kom snön. Egentligen är allt just peachy men ikväll är bara en sån kväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0